Thông tin về Cookies

Cookies giúp bạn dùng website hiệu quả hơn và nhận thông tin phù hợp. Khi cho phép tất cả, bạn đồng ý với cách dùng Cookies được nêu trong trang Thông tin về Cookies. Bạn có thể thay đổi lựa chọn này bất kỳ lúc nào.

Nội dung bạn sẽ được học

Overview

This master’s in marketing equips you with the business knowledge and tools needed to develop best practice of digital channels. It allows you to better understand how customers and prospective customers communicate with firms online.

Some of the key topics covered include digital marketing strategies, search engine marketing, and developing content. In addition to the commercial and social context behind digital marketing and building effective relationships with customers through social media, you will understand how to apply the key building blocks of successful digital strategies.

The growing importance of digital technologies has created several challenges for marketers. The number of channels through which you can reach individuals has multiplied, customers are better informed and more connected than ever. They communicate with each other, influence buying behaviour and brand reputation. This provides marketers with a wealth of insight to an extent unimaginable a few years ago.

How we assess you

You will learn and be assessed through a wide variety of teaching methods depending on your chosen postgraduate course. These include online materials, guest lectures, group assignments, case studies, field visits, dealing room simulations, presentations, applied projects, consultancy work and examinations.

On average examinations of core modules form between 15 - 50% of the assessed work. The remaining comes from coursework, including a written dissertation or project depending on your chosen programme.

Continuing your career

The skills and insights provided by this master’s degree prepares you for success as more organisations operate within digital marketing. You may pursue roles in digital marketing and social media, brand management, market insight and strategic consultancy with the focus on digital.

Khoa bạn sẽ vào học

University of Reading

Các hình thức học tập

Toàn thời gian (12 tháng)

Học phí
£22,900.00 (572,500,000 đ) một năm
Chi phí cố định

*Thông tin chi phí có thể chưa cập nhật tại thời điểm bạn xem. Vui lòng liên hệ nhà trường để kiểm tra lại.

Hạn nộp đơn

Dự kiến June 2023

Ngày bắt đầu

Dự kiến Tháng Chín 2022

Địa điểm

Henley Business School

Greenlands,

Henley-On-Thames,

RG9 3AU, England

Yêu cầu đầu vào

Dành cho sinh viên đến từ Mỹ

Students need to have four year Bachelor degree from a recognised institution with GPA of 3.0. Please refer the university website for details of the English Language requirements for entry to individual postgraduate degree programmes.

Dành cho sinh viên quốc tế

Undergraduate degree: Minimum 2:1 or the equivalent from an Internationally recognised university. Degree discipline: Any discipline. IELTS 6.5 with no component below 6.0 in any sub-skills.

*Có thể có những yêu cầu khác nhau về IELTS tùy thuộc vào khóa học bạn chọn

THÊM VÀO DANH SÁCH YÊU THÍCH

Giới thiệu trường University of Reading

Đại học Reading là ngôi trường kết nối toàn cầu, đi đầu về giáo dục đại học và là nơi tuyệt vời để theo học.

  • Hơn 500 khóa học dự bị, cử nhân và sau đại học
  • 98% nghiên cứu đạt xếp hạng được quốc tế công nhận
  • 21.000 sinh viên đến từ hơn 160 quốc gia
  • Khuôn viên công viên từng giành giải thưởng và ngay gần London

Tư vấn du học