Marketing MPhil

Anh Quốc

1

Nội dung bạn sẽ được học

Overview

Marketing is a highly dynamic and wide ranging subject area and we welcome doctoral students who wish to critically investigate both marketing theory and practice through questioning established thinking to create progressive knowledge. We value and encourage diverse methodologies and engagement with different types of organisations and contexts.

Our doctoral supervisors in Marketing are recognised experts in consumer psychology digital marketing, social media adoption and usage, sustainable and societal marketing, non-profit marketing, marketing strategy and brand management.

The Marketing subject group and researchers provides a vibrant and supportive community in which to immerse yourself, including collaborative events, as well as opportunities to publish your research and gain teaching experience.

If you study for a PhD in Marketing you will normally be linked to either the Centre of Business Society and Global Challenges (BSGC) or Oxford Regions Innovation, Enterprise Lab (ORIEL) depending on your chosen topic within Marketing.

Learning and assessment

While every candidate’s exact experience will vary according to their particular discipline, topic and methodology, there are a number of common elements that all students will undertake:

  • critically investigating and evaluating an approved topic
  • undertaking an analytical review of the existing literature in your topic area to set the theoretical context for your work and help demonstrate the gap in knowledge you will address
  • developing and then implementing a rigorous and appropriate methodology for researching your topic
  • demonstrating that your research conforms to all relevant ethical codes of practice
  • extensive primary field research, analysis and evaluation.

Your progression will be monitored through an annual process undertaken at the end of each academic year, and through two key progression points after approximately six months and eighteen months of study respectively.

Khoa bạn sẽ vào học

Oxford Brookes Business School

Các hình thức học tập

Toàn thời gian (2 năm)

Học phí
£17,700.00 (552,142,824 đ) một năm
The mentioned fee is for 2023/24-year entry. There might be a slight increase in 2024/25-year entry.

Chi phí cố định

*Thông tin chi phí có thể chưa cập nhật tại thời điểm bạn xem. Vui lòng liên hệ nhà trường để kiểm tra lại.

Ngày bắt đầu

Tháng Sáu 2024

Địa điểm

Headington Campus

Gipsy Lane,

Oxford,

Oxfordshire,

OX3 0BP, England

Yêu cầu đầu vào

Dành cho sinh viên quốc tế

Applicants should have a good honours degree and a good master's degree at merit level or above that includes a thesis component. Applicants with equivalent experience will be considered. International students must also provide an English Language Certificate with an IELTS score of at least 7.0.

*Có thể có những yêu cầu khác nhau về IELTS tùy thuộc vào khóa học bạn chọn

THÊM VÀO DANH SÁCH YÊU THÍCH

Giới thiệu trường Oxford Brookes University

Thành tích tốt nghiệp xuất sắc, với hơn 95% sinh viên Oxford Brookes có việc làm hoặc học lên cao trong vòng 6 tháng.

  • Trường đại học hiện đại hàng đầu Vương quốc Anh (theo QS)
  • Đầu tư phát triển trị giá 220 triệu bảng Anh từ 2015 đến 2025
  • 94% nghiên cứu được quốc tế công nhận
  • Tọa lạc tại thành phố Oxford nổi tiếng, cách London một giờ

Tư vấn du học