Marketing Communications MA

Anh Quốc

6

4

Nội dung bạn sẽ được học

Course summary

Incorporating the latest digital and analytic marketing practices, the broad curriculum of our Master’s degree reflects the rapidly changing global marketing environment. Whilst at Westminster, you can also secure two internationally-recognised professional qualifications – the Institute of Data and Marketing (IDM) Certificate in Digital Marketing and the Institute of Practitioners in Advertising (IPA) Global Foundation Certificate, as well as joining the Chartered Institute of Public Relations (CIPR).

Here at Westminster, we’ve been teaching postgraduate degrees in marketing communications for over 20 years. Our goal is to prepare you for professional life in the increasingly complex and dynamic marketing communications industry, incorporating the growing content of digital marketing and new innovations.

The learning required for professional membership of the CIPR and the IDM Certificate in Digital Marketing has been embedded into the curriculum, meaning you automatically qualify for both on successful completion of this degree. With some additional study and after passing an exam, you can also achieve the IPA Global Foundation Certificate.

Our multidisciplinary degree integrates the various specialisms and practices within marketing communications, while considering some of the current issues affecting marketing communications – anything from how to develop an authentic brand voice to hands-on practice on a social media dashboard and programmatic media planning.

We offer a practical learning experience with interactive employer-based projects that mirror industry practice and give you the opportunity to work as a marketing communications agency in a ‘real-life’ scenario, pitching for work with a client. In the past, our excellent industry contacts have facilitated projects with high profile clients such as IKEA, Trainline and Percol Coffee, as well as small start-up companies like MatchaNow and Boundless. Throughout your studies, you’ll also work on your individual project, based on a brand you select with help from your supervisor to bring together brand strategy, consumer psychology, research and the range of communications tools and channels.

Khoa bạn sẽ vào học

School of Management and Marketing

Các hình thức học tập

Toàn thời gian (1 năm)

Học phí
£19,000.00 (592,695,687 đ) một năm
Chi phí cố định

*Thông tin chi phí có thể chưa cập nhật tại thời điểm bạn xem. Vui lòng liên hệ nhà trường để kiểm tra lại.

Hạn nộp đơn

Dự kiến July, November 2024

Ngày bắt đầu

23 Tháng Chín 2024, 20 Tháng Một 2025

Địa điểm

Marylebone Campus

35 Marylebone Road,

LONDON,

CAMDEN,

NW1 5LS, England

Yêu cầu đầu vào

Dành cho sinh viên quốc tế

A minimum of a lower second class honours degree (2:2). Alternative professional qualifications with at least three years’ relevant professional experience will also be considered. Applicants from different academic backgrounds are welcome. If your first language is not English you should have an IELTS 6.5 with at least 6.0 in writing. TOEFL 88 overall with a minimum of 17 in Listening, 21 in Writing, 18 in Reading and 20 in Speaking.

*Có thể có những yêu cầu khác nhau về IELTS tùy thuộc vào khóa học bạn chọn

Các hình thức học dự bị

Được cấp bởi các đối tác khác

Trường học này chấp nhận các khóa học dự bị từ
  • Kaplan International College (KIC) London
THÊM VÀO DANH SÁCH YÊU THÍCH

Giới thiệu trường University of Westminster

Xếp hạng nhất về đa dạng sinh viên quốc tế và có mặt trong top 15 trường đại học quốc tế nhất toàn cầu.

  • Một trường đại học toàn cầu với năng lượng của London
  • Chú trọng vào sự đa dạng, cá tính và tiềm năng của sinh viên
  • Tiên phong kể từ năm 1838, với các khóa học tiên tiến ngày nay
  • Hơn 3.000 cơ hội học tập và việc làm dựa trên công việc

Tư vấn du học