Chương trình liên kết
THÔNG TIN VỀ KHÓA HỌC LIÊN KẾT
QUÁ TRÌNH HỌC LIÊN KẾT

Thông tin ngắn gọn

  • Đây là một cơ sở chi nhánh.

Nội dung bạn sẽ được học

The programme in Marketing and Communication is an interdisciplinary programme that equips students with knowledge in marketing, finance and accounting, management, statistics, and information technology. Upon completion of the program, students are expected to be able to communicate verbally and in writing in both Chinese and English at a level of effectiveness appropriate for business purposes and general conversation. They will also be capable of creating and delivering value in products and services to satisfy the needs of and build long-term relationships with target customers.

Khoa bạn sẽ vào học

School of Management and Economics

Các hình thức học tập

Toàn thời gian (4 năm)

Học phí
Thông tin hiện chưa cập nhật
Ngày bắt đầu

Dự kiến Tháng Một 2021

Địa điểm

The Chinese University of Hong Kong, Shenzhen

2001 Longxiang Road,

Longgang District,

SHENZHEN,

Sichuan,

518172, China

Yêu cầu đầu vào

Dành cho sinh viên quốc tế

International Baccalaureate Diploma (IB)

General Certificate of Education (GCE / A-Level)

Applicants should have attained an acceptable level of proficiency in English. Below are the minimum required scores or grades for some of the more common international examinations.

IELTS: 6.0

TOEFL (iBT): 80

THÊM VÀO DANH SÁCH YÊU THÍCH